Sidevisninger i alt

fredag den 5. august 2011

Jeg har fået PIP ;)

Se hvad postmand Per kom med i dag!
To skønne tapet prøver fra Pip Studios :) Ihh de er bare så fine, nu skal jeg bare lige finde ud af hvad jeg skal bruge dem til. Hvis der er nogle der ligger inde med nogle ideer, så sige endelig til :) Prøverne er 1m. lange.



Her kan i se hvor fine de er :) Beklager de dårlige lysforhold.


Imens jeg venter på, at jeg får en gode ideer kommer til mig, vil jeg drømme om en dejlig kop te i denne skønne kop. Den er selvfølgelig også fra Pip Studios :)

(Billedet er lånt her)

4 kommentarer:

  1. Tillykke med dem og hvor er de bare fine. Min bestilling gik der kuk i så jeg skal prøve igen. Du skal da male en af Ikeas skamler og så sætte tapetet på trinene og så en gang lak bagefter. Skamlerne koster kun 79,- kr. Det er ihvertefald min plan med tapetet. God weekend og hils min søn.


    Knus svigermutter

    SvarSlet
  2. Tak skal du have :) ih det var da træls, håber de kommer denne gang så.. uhh må lige tænke over det med skamlerne :)
    Tak og i lige måde skulle hilse igen og du må også hilse :)

    SvarSlet
  3. Fede tapeter!
    De er også rigtig fine dem mor har fået!

    SvarSlet
  4. Ja de er super fede :) Glæder mig også til at de dem hun har fået.. mon hun har fået en ide til hvad hun skal bruge dem til? Fik du nogle??

    SvarSlet