Sidevisninger i alt

torsdag den 11. august 2011

Hygge onsdag...

I går var min mor en tur i Aalborg og vi besluttede os for at mødes. Dagen gik med Shopping og hygge. Vi var rundt i div. butikker i Aalborg bl.a. Søstrene Grene og Ikea :) - Det var her jeg fandt noget som jeg lige kunne bruge. Her er de ting som jeg fik med hjem.



En stjerne servietholder, en spiral notesbog, noget filt, et stort glas til syltning / småkager eller måske lemonade? og et langt spejl, så jeg kan se hele mig  :)

Notes bogen skal blive gemmested for opskrifter, som der er fundet i blade osv. :)

Jeg ved ikke helt hvad jeg vil filte, men jeg skal nok finde på noget :)

Igår var vi også så heldige at få et postkort fra feriefolket. Denne gang var det min lille niece der havde sendt os et kort.  Ihh det er bare så hyggeligt med postkort :)



Sidst med ikke mindst, så var min kæreste også så heldig at få en forsinket fødselsdagsgave af min mor i går. Gaven var en medium Kähler vase, som er en "voksen" udgave af min mini vase. Der blev straks købt fine blomster til den skønne vase og det sår nu og pynter fint i vores stue :)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar