Sidevisninger i alt

lørdag den 23. juli 2011

Flere perlerier

Så blev der lavet flere små ting i perler :)

Blandt andet et lilla armbånd. Det blev lavet af smeltede Hama perler.  


Først skulle perlerne sættes på højkant på en bageplade. Dette kræver en lille smule tålmodighed :)


 Så skulle perlerne i en 200 grader varm ovn i et par minutter. 
(Man er ikke i tvivl om hvornår de skal ud igen.)



Efter et par minutters afkøling blev de klar til at sætte på et stykke elastik. 
og wupti! så var der et fint lilla armbånd. 


Et lille hyggeligt projekt til en koldt regnvejrsdag :) 


Jeg er blevet helt vild med de små mini perler. Så jeg fik selvfølgelig også lavet endnu et par ting af disse.. 



En lille mariehøne og en fin lille blomst på en hårspænde :) 

2 kommentarer:

  1. Hejsa. Det er et fint armbånd du har lavet. Er det også af de små perler ? Jeg har set at nogle også laver dem af de store rør perler. Så skulle Mille og jeg ha købt de perler vi stod med i Ikea idag. Hils.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Tak :) Ja det er den alm. størrelse perler :) Uha dem kunne jeg også godt tænke mig at lave et armbånd af.. Dem jeg har set på kostede bare spidsen af spidsen af en jetjager, så jeg besluttede at prøve med de små og det blev også ret fint :)

    Kh. Trine

    SvarSlet