Sidevisninger i alt

mandag den 3. oktober 2011

Stilhed...

Uha der har været stille her på bloggen det sidste stykke tid. Jeg har været i fuld gang med at skrive et eksamens projekt, så der er blevet arbejdet på højtryk. Denne periode er ved at lakke mod enden, og jeg kan forhåbentlig se frem til meget mere krea tid :) 

Dog har jeg fået tillusket mig lidt tid til et par enkelte krea projekter. jeg har bl.a. lavet fødselsdags kort. Til min far lavede jeg et kort med stjerner (det fik jeg desværre ikke taget bilede af) og dette uglekort var til min svigerinde. Det er bestemt ikke sidste gang jeg laver kort, og jeg har allerede flere ideer til, hvad der kan pryde kortene. 



Her til aften har jeg syet en lille pose til vores tøjklemmer. Sådan en har jeg længe gerne ville lave og nu fik jeg endelig taget mig sammen :D Synes selv den er blevet ret fin, hvert fald mere charmerende end den h&m pose de lå i før :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar